Tango in Amsterdam met Hans en Yolande

zaterdag 6 februari 2010

EXTRA !! STOOMCURSUS BEGINNERS m.i.v. VRIJDAG 19 FEBRUARI


KORTE STOOMCURSUS VAN 5 WEKEN VOOR BEGINNERS

start: vrijdag 19 februari 2010
5 keer op vrijdag van 19.00 tot 20.00 uur

kosten: € 65 per persoon
Zowel paren als singles zijn welkom

aanmelden via de
website

Natuurlijk leer je bij ons de alle passen en figuren die in een cursus voor beginners thuishoren.
Maar, en dat is eigenlijk veel belangrijker, je leert ze niet als ' choreografie', maar hoe ze op de juiste manier worden aangegeven én gevolgd.
Als je de juiste technieken beheerst kun je over de hele wereld tango dansen !
Daarnaast wordt vanaf de allereerste les je improvisatietalent ontwikkeld, en letten we op de relatie muziek en dans.
We garanderen je dat je je al na de eerste les met een gerust hart op de vloer kunt wagen !


Nog niet helemaal overtuigd dat ook jij tango kunt leren dansen ?
Lees dan de volgende vragen/antwoorden !


Ik kan helemaal niet dansen !

Als je kunt lopen kun je ook de Argentijnse Tango leren dansen. Velen zijn je voorgegaan, en ook zij zijn tot de ontdekking gekomen dat het een stuk eenvoudiger was dan ze van tevoren dachten.

Hoe oud moet je zijn om tango te leren dansen ?
Tango is leef-tijdloos, er is dus geen enkele barrière.

Ik heb al ervaring met andere dansen.
Kan ik meteen in een hoger niveau beginnen ?
Het is belangrijk dat je juist de basistechnieken goed begrijpt. Sla dus juist de eerste lessen NIET over !
Wanneer je al ervaring met andere dansen hebt zul je de technieken snel leren, en zul je snel vooruitgaan !

Ik heb geen partner !
Wij doen ons best een geschikte partner voor je te vinden. Het is natuurlijk wel belangrijk dat het aantal leiders/volgers gelijk is.

Moet ik als man per se met een vrouw dansen ?
Nee, ook koppels M/M en V/V zijn bij ons van harte welkom

Hoe kan ik mijn partner overhalen om mee te komen ?
Laat hem/haar deze pagina lezen, en neem samen eens een kijkje op de pagina's met video's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten